033 475 82 02
Bel ons voor al uw vragen

Heeft u probleem met uw desktop PC of laptop? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. PC Spoed Service helpt u graag met uw probleem op een professionele manier via TeamViewer. Klik op online hulp op afstand en geef aan een van onze medewerkers uw ID en wachtwoord door. Het wachtwoord veranderd elke keer wanneer u TeamViewer opnieuw opstart.

(Windows/MacOS) >> Download deze tool om op afstand hulp te krijgen
 

Klachtenregeling en Garantietermijn

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk om van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal deze uiterlijk binnen 2 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 2 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Garantieregeling
Wij leveren op geselecteerde tweedehands systemen en producten een hardwaregarantie van 3 of 6 maanden. Deze garantietermijn wordt voor de verkoop vastgesteld. Als een defect product binnen de garantietermijn wordt vervangen voor een gelijkwaardig product blijft de garantietermijn van het originele product aangehouden.

Uitgezonderd van deze garantie is:

- Ophalen en terugbrengen van systemen

- Hulp bij het installeren bij u thuis of op de zaak

Voor nieuw aangeschafte producten geldt een garantietermijn op hardware van tenminste 2 jaar. In overleg kan dit worden uitgebreid. Installatie / upgrades / beschadigingen van software valt niet onder de hierboven genoemde garantietermijn.

Voordat u aanspraak kunt maken op de garantie wordt het door u aangeschafte product door ons gecontroleerd om te kijken of u in uw recht staat.

Annuleren van een afspraak
U heeft recht op het annuleren van een afspraak mits u dit minimaal 12 uur van te voren aangeeft. Dit kan telefonisch of per email gedaan worden. Indien u later annuleert, zijn wij genoodzaakt een bedrag van € 17,50 in rekening te brengen.

Algemene Voorwaarden t.b.v. Offertes
De in de door ons aangegeven prijzen en of productspecificaties in offertes zijn altijd onder voorbehoud. Dit houd in dat wij de prijs en of productspecificaties stilzwijgend kunnen wijzigen.

Algemene Voorwaarden t.b.v. Privacy

PC Spoed Service zal nooit uw documenten, afbeeldingen, muziek en andere persoonlijke informatie raadplegen - danwel verspreiden aan derden op de apparatuur die u bij ons achter laat voor reparatie e.d. Deze informatie is in geen enkel geval benodigd voor de service die wij verlenen.

*Taal en spelfouten voorbehouden. PC Spoed Service behoud het recht om deze voorwaarden te wijzigen zonder u hiervan op de hoogte te stellen.

 
Ervaringen met PC Spoed Service | lees alle ervaringen
Kuddusi Durusoy Al jaren zowel particulier als zakelijk een tevreden klant bij PC Spoed Service. Snel en deskundig hulp !
PC hulp aan huis van PC Spoed Service in Amersfoort

Uw computer loopt vast of start zelfs niet meer op. U heeft van alles geprobeerd, maar uw computer reageert niet. PC Spoed Service helpt u graag. Al meer dan 10 jaar hebben wij zowel particulieren als bedrijven voorzien van diverse computeroplossingen. Of het nu om bekabeling, internet aansluiten of laptopreparatie gaat, bij ons in Amersfoort bent u aan het juiste adres! Heeft u geen tijd om naar onze servicebalie te komen? Geen probleem. Wij bieden u namelijk PC hulp aan huis vanuit ons pand in Amersfoort. 

» lees verder